søndag den 14. august 2011

FORDI KRISTINE SAGDE JEG SKULLE!

Lytter til: Cleansed by Fire - Alice Cooper

Ser: Criminal Minds: Suspect Behavior

Spiser/Drikker: Vand - for den våde smag vi alle elsker.

~~~

Kristine mente jeg skulle lave en blog. Så jeg tager den her gamle en i brug. Nu må vi lige se om jeg overhovedet kommer til at gide at skrive på den. I starten vil jeg nok forsøge at opdatere hver søndag om hvad jeg har lavet i ugen.

~~~

I onsdags begyndte jeg på Randers Statskole i 1.x og der er en masse søde mennesker, som jeg glæder mig til at lære bedre at kende. Vi er en forholdsvis 'lige' klasse i den forstand, at vi er lige mange drenge og piger, hvilket åbenbart har været lidt et problem i de andre klasser. Desuden er vi også en blandet klasse, hvilket vil sige, at vi er den naturvidenskabelige skraldespand for dem, der ikke lige var plads til på de andre linier, hvilket betyder, at vi har flere forskellige studieretninger. Vi er 28 i klassen! That's a lot - især når man kommer fra et sted, hvor skolen havde en regel om at der max måtte være 20 i hver klasse og kun 2 klasser på hvert klassetrin.

Men dagene er gået rigtig hurtigt med at prøve at finde rundt på Staten og lære hinanden at kende. Der bliver VIRKELIG taget noget intiativ af alle i klassen. Det er vildt fedt at have det sådan - Vi har allerede planlagt cafétur, fester og hyttetur. Det er noget jeg desværre ikke har været rigtig vant til fra tidligere skoler, men jeg er fuldstændig positiv på at give det en chance.

~~~

Ellers har jeg bestemt mig roughly for, hvad jeg vil til J-popcon - cosplaymæssigt altså. Jeg har kigget i min pung og kigget lidt på hvad jeg har liggende på mit syværelse og bestemt mig for at Blind Mag må vente til næste års Genki el. J-popcon, da jeg simpelthen ikke har råd til at købe de stumper jeg mangler.

I stedet regner jeg med at lave disse to cosplays, der er nemme, billige og (forhåbentligt) genkendelige:

1: Companion Cube - Portal

2: Abby Sciuto - NCIS

Sååeeh... Regner med at have Lolita på den dag, der er modeshow anawaahy, så tre cosplays ville være lidt overkill synes jeg.

~~~

Og SÅ har jeg været til cykelløb i dag. Cyklede 30 kilometer på 1 time og 25 minutter. Var ikke den første i mål, men var så sandelig heller ikke den sidste! Er ret stolt af mig selv, fordi jeg faktisk troede jeg var nødt til at give op halvvejs, men da jeg først kom i gang var jeg sgu alligevel frisk nok til at tage den hele vejen uden overhovedet at stå af eller holde pause. Btw: fik hold-kæft bolsjer af Waoo! (bredbåndsfirma) og de hed... Wait for it... MEGABITS! Seriølle... Jeg lollede hele vejen hjem. Det var rigtig hyggeligt og der var en fed stemning.

MegaBits:

~~~

Ellers går jeg bare og venter på Welcome 2 My Nightmare og håber den er lige så god som den fra 1975 - men nu er det jo Alice, så mon ikke han leverer varen? Bliver interessant hvordan Ke$ha fans tager den sang han har lavet med hende.
Dressed for success :D

~~~

Nå. Jeg vil smutte :) Skal have mine første fransk timer i morgen i skolen.

GLÆDER MIG :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar